14 och 15

Vad hade jag på mig igår?
Blev väckt 10 över 8 och behövdes i högstadiet kl 9, kastade in morgonmålet, drog på mig ett par jeans, en t-skjorta och en kofta och i väg. Med mej fick jag även en väska med ett par mjukisbyxor, huppare, annan t-skjorta och skor för efter 2 timmar finska var det dags för 2 dubbeltimmar gymnastik. Gymnastik kläderna fick vara min outfit resten av dagen eftersom jag bara satt hemma och navigerade.. Bra och rolig vikariedag hade jag iaf! :)
My dreams då?!
Ett mål i livet är iaf att åka till Alperna! Det skulle vara såå otroligt nais! Det skall jag göra när jag studerat klart och före jag börjar skaffa barn. Alltså inom 4-5år.
Nu skall jag fortsätta på min övningstent och sen äta pizza som min sambo (de lät konstigt :)) håller på att knåpa ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0