Day 08 – A moment

Har många bra moments, bla. FM guldet på hinder 2008, NM 2008, min sista slalomtävling, 22.12.2008, broloppet när jag vann cykeln på utlottningen men det som jag tänker berätta om nu är faktiskt dagen när jag blev student. Dagen då jag trodde jag skulle få en egen läppäri...
Efter den långtråkiga dimmissionen och alla grattiskramar hoppade vi i bilen och körde i väg hemåt. Väl hemma satte Thomas en ögonbindel på mej, fnissade och drog i väg mej gemon vardagsrummet. Jag tänkte bara "guuud så fånigt! Jag visste ju redan vad jag skulle få, trodde jag. Jag blev lotsad genom hela vardagsrummet, ner i gillestugan, ut på terassen och ner på gräsmattan. Där drog han bort bindeln och framför mej stod min studentpresent som absolut inte var någon läppari utan en alldeles, super snygg egen liten röd fiat!! Jag visste inte vart jag skulle ta vägen, jag skrattade och grät om vart annat och var bara överlycklig. Vilken blåsning! :)
Min fiat är min pärla och jag tycker jätte mycket om den! Ännu en gång TACK! Mamma, pappa, fammo, faffa, mommo, moffa, timppa, Pia, Matilda, Mobbo!!
Så här ser man ut när man inte riktigt vet hur man skall uttrycka sina känslor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0