Day 10 – What you wore today

Kan lika bra skriva mer det redan  nu fast klockan "bara" är halv 1 för jag tänker inte ta några outfits bilder eftersom jag tycker det är fjanttigt och jobbigt. Dessuton sitter jag nu just i sportunderkläder, dvs. långkalsonger och svett tröja eftersom jag just kommit från dagens länk och samlar krafter för lite magövningar. De va en tung men härlig 11km länk runt högbacken.
Senare idag går jag troligtvis klädd i huppare och jeans el mjukisbyxor. Inga större planer för denna dag. kanske jag får med Tomas lurad ut i skidspåret i kväll?
Jaja, nu ska jag stretcha och jumppa lite.
Ha en bra dag!
Ungefär så där ser jag ut nu just, lika svettig och lika trött. Där har jag dock skidat upp till toppen av saariselkäs slalombacke dvs över 2km bara uppåt.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0