Day 11 – Your siblings

Jag är en stolt storasyster till Anna och Thomas och dom tycker jag jätte mycket om!
Anna är 17 år och går på tvåan i gymnasiet i vörå på skidlinjen och hoppas få lite fart under sina skidor :) Anna har alltid varit en härmpåtta, allt jag har gjort har hon också prövat på. Skulle jag inte ha tävlat i slalom skulle inte hon heller, skulle jag inte ha friidrottat tror jag inte att hon skulle ha gjort det heller  men skidåkningen tror jag faktiskt det var Anna som drog med mej i. När hon inte tycket om att tävla i slalom och ville skida i stället tyckte jag också att jag kunde pröva på men jag har nog aldrig varit lika entusiastisk över det som Anna. Hon tycker det är det bästa som finns men jag tycker väl att det är en helt okej motionsform :) Vi har våra bättre och sämre dagar, ibland kommer vi inte alls överrens och ropar och härjar om allt och ibland är vi världens bästa kompisar men det är väl så det skall vara.
Thomas är 13 år och går på 7:an, han är en riktigt flickmagnet och brukar ha 4 flickor hemma hos oss på samma gång :) Han tycker om att pjasa och få oss andra att skratta :) Han har alltid bara fått hänga med och tycker inte det är speciellt roligt att springa eller skida. Slalom tycker han om så länge han får göra som han vill, dvs hoppa och trixa. När han inte är i skolan sitter han gärna framför datorn eller på mönkkiän. Thomas och jag kommer oftast överrens men när det skiter sig skiter det sig ordentligt! Men det blir mer och mer sällan för jag har lärt mej hur man skall undvika att få honom sur, det är bara att le och vinka och vara tyst i stället för att kommentera :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0