Day 13 – This week

Idag är det tisdag och den här veckan har bara börjat men jag tror det kommer att bli en riktigt bra vecka.
Igår var det självständighetsdagen, vi började morgonen med en tur till Öjberget för att skida man gav ganska snabbt upp eftersom vi vallat fel och det gled bättre bakåt än framåt.. Sen i väg till Singsby där vi vandrade på åkern, åt pannkaka hos Tomas mommo och moffa, sökte julgranar vid villan med Tomas moffa och tillsist bakade (åt deg) pepparkakor. Bra dag!
Idag har jag haft tent, den var konstig och skulle skrivas i par. Hoppas det gick någorlunda bra iaf..
I morgon skall jag vikariera vikarien i gymnastik i högstadiet, vi skall spela basket och ha cirkelträning
På torsdag skall jag vikariera ettornas lärare i Sundom. Kontraster? En aning :)
På fredag är det navigations tent och på lördag och söndag skall jag vara skidlärare på Öjberget!
Nu skall jag läsa om nautiska instrument före jag släpar mej ut på en länk i vår vintervärld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0