Tent

Nu har det gått allt för många dagar sen jag skrev så jag tänker inte ta upp något ur 30 dagars listan. De får vara för det var dessutom inga intressant!
Nu har jag jullov! Sista tenten idag gick riktigt bra så nu kan jag med gått samvete lägga in alla papper i mapparna, lämna tillbaks böckerna och slappa! :)
I måndags hade vi en trevlig julfest med klassen (delar av klassen), vi drack glögg, pratade och skrattade. Igår blev jag väckt 8 på morgonen och sundom ettorna behövde en vikarie, snäll som jag är hoppade jag i kläderna, kastade in lite morgonmål och körde i väg.
I morgon skall jag troligtvis vikariera i högstadiet eftersom de skulle ha behövt vikarie redan idag så riktigt jullov har jag väl endå inte men pengarna rullar in.. :)
Nu skall jag dra mej i väg på en länk i vintervädret och ikväll skall jag på Sundom skolas julfest, de ska bli roligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0