Chokladkaka

EN sån har jag i ugnen nu just för i morgon blir det släktkalas och det är meningen att hela tjocka släkten (den är nog inte så tjock) skall ha rum hemma på vår gata i stan. Det är iaf ett helt nytt recept jag prövat på så jag hoppas att det blir bra.
Alltså idag har jag blivit ännu ett år äldre och jag har haft en riktigt bra dag. Vaknade halv 7 av första meddelandet (mamma) halv 9 ringde mommo och kl 9 var det väckarklockans tur. En timme i skolan, ett grupparbete sammanställdes och naprapaen besöktes förrän jag var hemma igen. Där fanns jag en present på köksbordet av min söta pojkvän. En JETSET klocka som är typ skiit fin och jag blev så glad, så glad!! Nu i kväll har vi varit på natigationskurs, den andra kursen är betydligt intressantare och läraren är tom bättre fast det är samma gubbe..
Igår vikarierade jag jomppa i högstadiet, vi spelade jägarboll, kodda och hade cirkelträning. Jag tror eleverna tyckte det var en bra timme för de såg iaf nöjda och glada ut när det gick i väg  för att duscha.
Nu väntar jag bara på att min kaka skall bli klar så att jag får gå och sova. I morgon har jag ett pass textilslöjd i skolan och sen skall jag i väg till vörå för att dela lite blommor åt de som skidar snabbast och bäst i morgondagens FM :)
starten i junior FM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0