Knatteslalom

Hade en intressant jomppa timme i skolan idag. Vi vallade våra skidor inför nästa veckas skidning, de var riktigt roligt fast jag gjort det ett par gånger tidigare.. ;)
Hann bara innanför dörren till slöjdsalen, där vi var och vallade, innan Janne frågade vad jag skulle göra på kvällen.. Blev lite fundersam och sa att jag nog inte skulle göra något speciellt och vips skulle jag vara på Öjberget 2½h och dra knatteslalom för några gulliga knattar. 2½h övning i att prata finska fick jag också.
Med andra ord, en riktigt bra kväll med aningen frusna tår och det jag hade planerat att göra denna tisdag kväll får jag ta itu med i morgon.
Morgondagen börjar jag med två timmar jomppa i högstadiet. Jag tror jag börjar vara säker på mitt val när det gäller biämnesstudierna!
Nu skall jag äta lite kvällsmat och sticka några varv på mina sockor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0