Tisdag

Det går lite trögt på den här fronten nu just. Skolan har börjat och det ordentligt, dagarna är betydligt längre och tyngre än på hösten och dessutom har jag vikarierat en heldel. 3 dagar i högstadiet förra veckan och igår var jag i Solfs nya och underbart fina skola, dit skall jag även på fredag!
Helgerna tillbringar jag på Öjberget, skidskolan it is! De e roligt men hittills i år har jag bara haft snowboard lektioner, skulle gärna ha några slalom lektioner också eftersom det egentligen är min grej. Men men eftersom ingen annan av skidlärarna behärskar snowboard så är det bara att bita ihop och se glad ut ;)
Idag har jag äntligen lyckats få vårt hem att se mera hemtrevligt ut igen så hoppas det hålls så nu då i en vecka eller två så jag kan ta hit släktingar på 21-års kalas nästa vecka :)
Snart skall jag ut och länka, sen skall jag ta en maraton lång dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0